Burgent
May 21, 2013, 08:31:57 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2
  Print  
Author Topic: Het examen  (Read 3258 times)
Stijn
Global Moderator
postmonster

« on: January 07, 2007, 08:36:04 pm »

Alle discussie/oplossingen/vragen over het examen oMMT
ani banani
postmonster

« Reply #1 on: January 27, 2007, 12:49:23 pm »

iemand enig idee wat wij van die softwaretools uit hfst 1 moeten onthouden ?

--I'm going to find myself, if I get back before I return, keep me here--
daften
postmonster

« Reply #2 on: January 27, 2007, 02:10:02 pm »

Ik hoop toch echt: niks. Als je dat vanbuiten moet kennen.

I want a mistress, for christmass
quick
postmonster

« Reply #3 on: January 27, 2007, 02:45:39 pm »

Kdacht gewoon de namen, dat ge er al es van gehoord had. Heel nuttig wel voor de rest rolleyes

Flying is like a heartbeat, it makes you feel alive !
www.cleared4takeoff.info
daften
postmonster

« Reply #4 on: January 27, 2007, 04:52:24 pm »

En die tools uit hoofdstuk 2, 'k neem aan dat die werking ook niet echt te kennen is (staat niks van op de slides ook).
Bestaat er trouwens geen academisch minimum voor dit vak? Want 'k vind gelijk nergens vragen terug.

...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

« Reply #5 on: January 27, 2007, 05:38:15 pm »

En die tools uit hoofdstuk 2, 'k neem aan dat die werking ook niet echt te kennen is (staat niks van op de slides ook).
Bestaat er trouwens geen academisch minimum voor dit vak? Want 'k vind gelijk nergens vragen terug.

Zoals met de meerderheid van de vakken die wij momenteel hebben is het enigste bestaande AM datgene dat wij gaan maken na het examen  smiley Das dus niet echt nuttig momenteel  afro

Tprobleem is ook da da examen vorig jaar niet mondeling was wegens ziekte vd prof. Anders hadden we wel wat gevonden op het vtk... Helaas, helaas

V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
Bart
nerd
**

« Reply #6 on: January 28, 2007, 04:44:28 am »

En zo die dingen uit de eerste hoofdstukken zoals de geschiedenis van hypermedia en internet en zo zijn toch ook ni te kennen neem ik aan?

The hours of folly are measured by the clock; but of wisdom, no clock can measure.
El Jefe
Global Moderator
postmonster

« Reply #7 on: January 28, 2007, 02:44:19 pm »

gho ja mss een bijvraag: leg uit hypermedia. Is nog niet zo moeilijk.

255 tekens? zwak! Ik wil 256.
daften
postmonster

« Reply #8 on: January 29, 2007, 11:34:52 am »

Het examen is zeer goed te doen. Schappelijke prof, vertelt achteraf hoe het was. Kijkt niet zozeer naar wat je verkeerd vertelt om punten af te trekken, maar wil weten of je de cursus snapt. Een van mijn bijvragen ging over wavelets, en ik kan niet op het juiste antwoord komen maar geef een paar dingen die mss wel kunnen kloppen (om maar iets te zeggen). En hij zegt, je weet wel waarover het gaat, maar je kan er precies niet opkomen. Hij geeft het antwoord en blijft bijvragen stellen.
Hij onderbreekt je regelmatig om extra vragen te stellen, niet omdaj mis bent, maar om te zien of je rap kan reageren, of je het wel snapt dus.
Hij blijft effectief bijvragen stellen tot je niet meer kan antwoorden. Mijn laatste bijvraag ging over de typische datarates van H263 (wist ik nog na een tip van hem) en dan AVC (wist ik langs geen kanten). Als ge uwe cursus kent, is het een fluitje van een cent, maar ge moet het wel kennen.

Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #9 on: January 30, 2007, 03:06:42 pm »

Ligt het aan mij, of was het examen eigenlijk niet zo zeer op inzicht, maar meer op van buiten blokken gericht? Zeker met die vragen over bitrates ed kots
daften
postmonster

« Reply #10 on: January 30, 2007, 03:18:57 pm »

MJa, ge moest het merendeel wel kennen, maar als ge uwen uitleg deed had hij het rap door of ge het snapte of niet. en die bitrates: das maar bijvragen h, hij vraagt da pas als 8e bijvraag of zo, als ge da weet en de rest was in orde, dan kent ge uwen cursus perfect.

PPW
n00b
*

« Reply #11 on: January 30, 2007, 07:21:51 pm »

Als ik prof was had ik eerder vragen gesteld a la:

teken de encoder bij H.261 en leg alles uit; leg de Karhunen-Loeve transformatie uit (hoe spreekt je die NAAM uit in godsnaam ?? Smiley), leg het verband tussen Waveletformule X (basisfuncties) en dat Haar-Waveletvoorbeeld (uitmiddelen en verschil nemen, en dus in essentie een basisverandering van de ruimte waarin uw sample zich bevindt), ...

Want nu heb ik veel teveel moeite gedaan achteraf gezien ...
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #12 on: January 30, 2007, 07:33:56 pm »

Geluk dat je geen prof bent dan, want daar zou'k nog minder kunnen op antwoorden Tongue
flupke
postmonster

« Reply #13 on: January 30, 2007, 09:11:14 pm »

teken de encoder bij H.261 en leg alles uit

Dan had je een laaiend protest achteraf of zelfs tijdes het examen gehad, hij heeft in de les gezegd dat je dat niet moest kunnen tekenen...

De perfecte man
PPW
n00b
*

« Reply #14 on: January 30, 2007, 09:20:48 pm »

teken de encoder bij H.261 en leg alles uit

Dan had je een laaiend protest achteraf of zelfs tijdes het examen gehad, hij heeft in de les gezegd dat je dat niet moest kunnen tekenen...

Wel ja, idd, maar in principe als je het volledig begrijpt, kan je dat toch tekenen denk ik, (alee ik zou dat nu toch kunnen tekenen), maar ja idd Smiley (wat ben ik toch kwaadaardig)
Pages: [1] 2
  Print  

Jump to: