Burgent
May 19, 2013, 07:49:25 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Project partner?  (Read 3846 times)
NiVo
n00b
*

« on: February 15, 2007, 12:58:54 pm »

Ik ben deze week niet naar de les van MMT geweest. Maar ik vermoed als het gelijkaardig is als OMMT (heb ik al gedaan), dat de projectjes per groep zijn en thuis mogen gedaan worden.
Ikzelf ben een 3de proef BE'er en volg dit vak als keuzevak. De uren vallen samen met project uren van een ander keuzevak, daarom zou ik graag gewoon het werk verdelen en elk het zijne doen (Heb ik ook gedaan voor OMMT en we hadden allemaal groene bolletjes wink ).
Indien iemand zich geroepen voelt om onder het motto "verdeel en heers" samen te werken mail op:
Nico.Volckaert@Ugent.be
Tim
Global Moderator
postmonster

« Reply #1 on: February 15, 2007, 08:03:47 pm »

Kheb al een projectpartner ('t is per 2), mr 't is voor iets anders. M'n vermoeden klopt: jij hebt vorig semester ommt gedaan (gecheckt via gebruikers bij ommt op minerva). Dan heb je net hetzelfde probleem als mn projectpartner en ik: week 1-6 geeft ie precies 't zelde als in ommt dit jaar (h1 -> h? van het boek Fundamentals of multimedia, zie ook slides op minerva). 'k Zou es mail sturen naar prof hierover. Wij moesten midden volgende week es naar hem mailen en dan zou ie een paar artikels sturen/geven waaruit we er een paar mochten kiezen, die we dan zullen moeten samenvatten en dan nog es met hem over die artikels discussieren.
NiVo
n00b
*

« Reply #2 on: February 16, 2007, 11:20:50 am »

Bedankt voor de info. Ke ga hem eens mailen.
Ik vond al dat die slides op minerva mij bekend voorkwamen.
Artikels samenvatten  kots   kots
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #3 on: February 16, 2007, 04:33:21 pm »

En't tweede deel is waarschijnlijk herhaling van communicatienetwerken cheesy
Pages: [1]
  Print  

Jump to: