Burgent
June 19, 2013, 12:52:08 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: resultaat  (Read 1299 times)
PPW
n00b
*

« on: February 16, 2007, 04:35:00 pm »

Vreemd, ik heb een 14/20 maar ik snap eigenlijk helemaal niet waar ik die 6 punten aan verloren ben  huh

De werkjes stonden toch op 50% van de punten en de helft van het examen stond op de 2 schriftelijk voor te bereiden hoofdvragen m.a.w. 25% voor de hoofdvragen, wat dan tot slot nog eens 25% geeft voor de bijvragen.

Mijn werkjes waren volgens mij bijna perfect, mijn oplossing van de 2 hoofdvragen waren gewoon perfect (telkens een blad met tekst en prof had er niets op aan te merken of te corrigeren) en qua bijvragen heeft hij er toch zeker 6 of 7 gesteld dus ik heb daar normaal gezien toch ook nog vrij veel voor dacht ik zo ??
daften
postmonster

« Reply #1 on: February 16, 2007, 05:02:28 pm »

Ge moogt gij altijd denken dat het perfect is, maar van die werkjes weet je dat zeker niet. Als ze kijken naar efficintie van code en zo kunnen ze daar een volledig ander gedacht van hebben dan gij. En over het examen, hij heeft wss bij niemand commentaar gegeven, tenzij het slecht is. Hij vraagt wel bijvragen tijdens de hoofdvragen ook waarop je direct moet kunnen antwoorden om een heel goede indruk na te laten. Geen commentaar is niet noodzakelijk perfect, je kunt dingen vergeten die hij niet vraagt ook. Soit, als ge da echt wil weten moet ge het eens gaan vragen zeker.

I want a mistress, for christmass
PPW
n00b
*

« Reply #2 on: February 16, 2007, 05:07:41 pm »

Tja, dat zal 'k dan maar doen dan ...

Eigenlijk moeten ze dan toch feedback geven op die werkjes, want hoe kunt ge nu iets bijleren als ze niet zeggen wat ge fout of niet goed genoeg hebt gedaan ? (of is die feedback gegeven geweest en heb ik die via 't een of andere `kanaal' gemist ??)
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #3 on: February 16, 2007, 10:56:45 pm »

Bij die werkjes gaan de punten nogal vlot naar beneden (hebben we willen merken bij ons eerste quotering).
In totaal zouden we ook maar 5/10 hebben voor die werkjes (mondeling examen van een teamgenoot was slecht door cumul en die had 5/20), wat redelijk onmogelijk is aangezien we een A hebben volgens berio.
Stijn
Global Moderator
postmonster

« Reply #4 on: February 18, 2007, 11:59:30 am »

meende da ? Shocked

ik heb ook 14 op oMMT, 'k had toch ook iets meer verwacht

maar als hij maar 5/20 geeft terwijl we volgens berio een A hebben, dan gaak toch ies aan zijn deur kloppen nie? Shocked

'k moet ergens mijn punten op halen, op ODS gaat het nie zijn Wink

greetz
RealNitro
postmonster

« Reply #5 on: February 19, 2007, 02:52:31 pm »

Komt die 5 niet door die regel dat je op beide delen geslaagd moet zijn? Misschien vermindert hij de punten van de practica als je te weinig scoorde op het examen?
ani banani
postmonster

« Reply #6 on: February 19, 2007, 04:52:38 pm »

Komt die 5 niet door die regel dat je op beide delen geslaagd moet zijn? Misschien vermindert hij de punten van de practica als je te weinig scoorde op het examen?

idd, de practica worden gewogen met de theorie, anders krijg je 10/20 en ben je erdoor terwijl je voor theorie niets gedaan hebt bv

--I'm going to find myself, if I get back before I return, keep me here--
Ral
postmonster

« Reply #7 on: February 20, 2007, 06:27:54 pm »

ik kan niet klagen, ik vind mijn punten wel rechtvaardig. Heel goed voor de practica en matig voor de theorie geeft goed int geheel (15/20)

nu hopen dat de punten voor Geavanceerde ComputerArchitectuur en voor Ontwerp v Gedistribueerde Software ook rechtvaardig zijn...  undecided
Pages: [1]
  Print  

Jump to: