Burgent
May 25, 2013, 12:02:39 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: OE  (Read 1304 times)
quick
postmonster

OE
« on: February 22, 2007, 07:34:31 pm »

Beste medeburgies,

blijkbaar is dit vak toch niet opgenomen in de onderwijsevaluatie. Toch lijkt het mij vrij nuttig van dit eens te evalueren, eventueel informeel via kdb. Dus mss best eens afspreken om onze gedachten beetje te groeperen?

grtz

Flying is like a heartbeat, it makes you feel alive !
www.cleared4takeoff.info
RealNitro
postmonster

« Reply #1 on: February 22, 2007, 08:55:16 pm »

Lijkt me een goed idee, maar ik denk dat we (en met we bedoel ik Pieterjan) best eerst eens kijken of het toch niet op de gewone manier kan... smiley
quick
postmonster

« Reply #2 on: February 23, 2007, 12:27:53 am »

Mja ik dacht dat daar al voor gekeken was... Maar de OE is bezig nu en ik zie het er toch niet tussenstaan en ik vrees dat het er nu zeker niet meer van zal komen. Plus dat het mss wat meer impact heeft als de studenten zelf al de moeite doen om af te komen met een evaluatie  smiley

Flying is like a heartbeat, it makes you feel alive !
www.cleared4takeoff.info
daften
postmonster

« Reply #3 on: February 23, 2007, 12:51:06 am »

Anders: de volgende puntjes bespreken:

Inhoud van het vak:
Kwaliteit van de lessen:
Kwaliteit van de lesgever:
Nut van de practica:
Nut van het project:
Het examen:

En dat zijn ze: bij mij staat er in gedachten al overal: belachelijk, nie te doen slecht bij, maar 'k ga nog eens zoeken naar betere verwoordingen Wink

I want a mistress, for christmass
RealNitro
postmonster

« Reply #4 on: February 23, 2007, 11:46:46 am »

En dat zijn ze: bij mij staat er in gedachten al overal: belachelijk, nie te doen slecht bij, maar 'k ga nog eens zoeken naar betere verwoordingen Wink
Ik denk dat je meer effect hebt door opbouwende kritiek te geven. Zeggen hoe het beter kan, wat anders zou moeten.
Pieterjan
postmonster

« Reply #5 on: February 23, 2007, 01:20:20 pm »

Anders: de volgende puntjes bespreken:

Inhoud van het vak:
Kwaliteit van de lessen:
Kwaliteit van de lesgever:
Nut van de practica:
Nut van het project:
Het examen:

Ik denk dat we beter gewoon een evaluatie overnemen van de onderwijsevaluatie, aangezien daar normaal alles aan bod komt en die waarschijnlijk ook serieuzer bekeken zal worden dan.
RealNitro
postmonster

« Reply #6 on: February 23, 2007, 01:49:09 pm »

Ik zit te denken om hiervoor een simpel web-appke te maken, zodat iedereen anoniem zijn/haar mening kan doorzenden. Het probleem is echter dat er niet kan gecontroleerd worden dat iedereen maximaal 1 keer deelneemt.

Ideetje: de forum-accounts gebruiken? Bijhouden wie al allemaal heeft deelgenomen, maar geen koppeling tussen nicknames en evaluaties...
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #7 on: February 23, 2007, 06:41:25 pm »

Ik zit te denken om hiervoor een simpel web-appke te maken, zodat iedereen anoniem zijn/haar mening kan doorzenden. Het probleem is echter dat er niet kan gecontroleerd worden dat iedereen maximaal 1 keer deelneemt.

Ideetje: de forum-accounts gebruiken? Bijhouden wie al allemaal heeft deelgenomen, maar geen koppeling tussen nicknames en evaluaties...

Als ge hosting nodig hebt of lees-toegang naar de forum-accounts, laat maar iets weten.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: