Burgent
May 19, 2013, 06:12:39 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Project  (Read 905 times)
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

« on: May 22, 2007, 09:33:48 am »

Jow,

ik weet niet of ik hier alleen in ben maar ik heb het gevoel dat dit project nog niet afgelopen is... dat er maw nog een opgave komt in de inhaalweek (of tijdens de examens).

Ik vind dat persoonlijk niet kunnen, en ik trek de wettelijkheid van zo'n actie ook in vraag. Daarom dit topic:
  • Weet iemand van jullie of ze nog een opgave mogen geven tijdens de inhaalweek/examens?
  • Vinden jullie ook dat we, indien ze dit doen, moeten reclameren?

Nog veel blokgenot,
...

ps ik baseer mij hiervoor op uitspraken alla 'Nogmaals: dit wordt NIET beschouwd als jullie finale inzending.'

V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
Pieterjan
postmonster

« Reply #1 on: May 22, 2007, 12:56:18 pm »

de data en de vorm van niet-periodegebonden evaluaties worden vooraf aangekondigd;

Er wordt echter niet nader gespecifieerd wat vooraf is.

het is de taak van de opleidingscommissie te waken over billijke examenvormen, examenlast en
studielast;

Als er nog een taak komt, mailtje sturen naar prof. De Bosschere, voorzitter van de opleidingscommissie computerwetenschappen dus.
PPW
n00b
*

« Reply #2 on: May 22, 2007, 11:31:25 pm »

Naar mijn gevoel bedoelt hij er gewoon mee dat ge uw presentatieslides nog wat moogt bijwerken ofzo ...
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

« Reply #3 on: May 22, 2007, 11:35:28 pm »

Naar mijn gevoel bedoelt hij er gewoon mee dat ge uw presentatieslides nog wat moogt bijwerken ofzo ...

Ja maar ik heb ze ook al letterlijk horen praten over 'het verslag'.

V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
_Bram_
postmonster

« Reply #4 on: May 23, 2007, 08:32:10 am »

Ja maar ik heb ze ook al letterlijk horen praten over 'het verslag'.

Mja, hopelijk niet. Maar hij mag het idd wel eens laten weten.
Pages: [1]
  Print  

Jump to: