|
ani banani
|
 |
« on: October 19, 2007, 09:38:19 pm » |
|
ligt dat aan mij of is t hier middelbare school mentaliteit aan t worden alsof wij zo ver geraakt zijn en nog niet weten hoe wij onszelf te organiseren
plus feit dat allemaal zeer vaag en uitgevonden is en nergens gedefinieerd
en dat in thesisjaar
6st <-> 24st
|
|
|
|
|
|
--I'm going to find myself, if I get back before I return, keep me here--
|
|
|
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

|
 |
« Reply #1 on: October 20, 2007, 01:10:53 am » |
|
Momenteel heeft er 4 man voor gestemd en 3 man tegen. Komaan mensen, we zitten op de unief n we hebben een thesis. Dit is gewoon te belachelijk! Stem nee op voorstel 3943!.
|
|
|
|
|
|
V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
|
|
|
|
ani banani
|
 |
« Reply #2 on: October 20, 2007, 01:20:27 pm » |
|
vraag mij af of zoiets eigenlijk mag zou best kunnen dat niet erkend/toegestaan wordt stuvers?   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RealNitro
|
 |
« Reply #3 on: October 20, 2007, 05:29:30 pm » |
|
Ik snap niet wat het probleem is. Een examen wordt toch altijd gequoteerd? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Jefe
|
 |
« Reply #4 on: October 20, 2007, 05:38:05 pm » |
|
Ik snap niet wat het probleem is. Een examen wordt toch altijd gequoteerd?  hehe tis een tussentijds examen. Ani om uitleg vragen is altijd handig 
|
|
|
|
|
|
255 tekens? zwak! Ik wil 256.
|
|
|
|
daften
|
 |
« Reply #5 on: October 22, 2007, 01:11:36 pm » |
|
Langs den anderen kant vind ik wel dat ge nu wat problemen maakt waar er gene zijn, die oef belachelijk -> takkoord. maar da examen, godja, als ge et nie wilt afleggen, doe het niet, het telt zeker niet negatief mee. En degene die het willen afleggen, kunnen dat doen (en mss zo wat punten winnen). Als het erdoor komt, dan kunt ge nog altijd kiezen ofdagge der moeite insteekt of nie h.
|
|
|
|
|
|
I want a mistress, for christmass
|
|
|
|
ani banani
|
 |
« Reply #6 on: October 22, 2007, 01:53:38 pm » |
|
Langs den anderen kant vind ik wel dat ge nu wat problemen maakt waar er gene zijn, die oef belachelijk -> takkoord. maar da examen, godja, als ge et nie wilt afleggen, doe het niet, het telt zeker niet negatief mee. En degene die het willen afleggen, kunnen dat doen (en mss zo wat punten winnen). Als het erdoor komt, dan kunt ge nog altijd kiezen ofdagge der moeite insteekt of nie h.
t gaat sowieso om het principe aan ene kant aan andere kant is zeer subjectief examen, 'positieve invloed', waardoor kans ook groot is dat als je slecht scoort op iets en op je echt examen ook hij ook zeer subjectief kan besluiten dat je op zelfde vlak je best niet gedaan hebt of stel ik geef pro forma af, hij kan op mijn echt examen besluiten dat ik mijn voeten aan geveegd heb aangezien ik ook niets voor de testexamen gedaan heb en eventueel slechter quoteerd dan objectief gezien ik verdien eigenlijk kun je gewoon niet weten hoe hij quoteerd, want is zijn eigen subjectieve systeem die je niet kunt tegenspreken en op zoiets vertrouw ik niet
|
|
|
|
« Last Edit: October 22, 2007, 01:55:49 pm by ani banani »
|
|
|
|
|
|
Stijn
|
 |
« Reply #7 on: October 22, 2007, 06:33:12 pm » |
|
Hierin moet ik ani wel gelijk geven, gelijk dat gulder over die prof bezig zijt lijkt het mij niet iemand die gaat zeggen van ja, testexamen nie meegedaan, oefeningen in't jaar nie gemaakt, nu ga ik die zijn examen eens objectief verbeteren :p en ja, toen we onze keuzerichting moesten kiezen had ik iedereen voor dit vak gewaarschuwd, maar ja, als ge pers een UML-slet wilt worden dan ja, moet ge der hier ook maar door :p software engineers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ani banani
|
 |
« Reply #8 on: November 14, 2007, 01:04:40 pm » |
|
ok, dus wij krijgen toch ons examen onder de vorm van 'oefeningen' zijn er mensen die van plan zijn om die niet te maken, kwestie van te weten of nuttig zal zijn om zelf te doen aangezien ze dan toch niet verbeterd worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

|
 |
« Reply #9 on: November 14, 2007, 02:14:41 pm » |
|
ok, dus wij krijgen toch ons examen onder de vorm van 'oefeningen' zijn er mensen die van plan zijn om die niet te maken, kwestie van te weten of nuttig zal zijn om zelf te doen aangezien ze dan toch niet verbeterd worden
Ik maak ze niet.
|
|
|
|
|
|
V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
|
|
|
Steven
broer van....
postmonster

|
 |
« Reply #10 on: November 14, 2007, 04:01:50 pm » |
|
Aangezien Tom De Brouwer die zeker niet zal invullen, worden ze toch niet verbeterd.
Staan die oefeningen trouwens op punten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daften
|
 |
« Reply #11 on: November 14, 2007, 07:54:27 pm » |
|
De prof verbetert ze maar in detail als iedereen ze maakt. Mij lijkt het alleen maar respectvol om rekening te houden met iedereen in dit geval. Dus degene die niet van plan zijn om ze te maken, probeer ze toch tenminste over te schrijven van iemand of zo. Want ik ben er zeker van dat er mensen zijn die ze wel verbeterd willen zien (er zijn zelfs mensen die alleen naar de les gaan  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quick
|
 |
« Reply #12 on: November 15, 2007, 01:31:37 pm » |
|
De prof verbetert ze maar in detail als iedereen ze maakt. Mij lijkt het alleen maar respectvol om rekening te houden met iedereen in dit geval. Dus degene die niet van plan zijn om ze te maken, probeer ze toch tenminste over te schrijven van iemand of zo. Want ik ben er zeker van dat er mensen zijn die ze wel verbeterd willen zien (er zijn zelfs mensen die alleen naar de les gaan  ) Het respect moet hier komen van de prof vind ik. Het is ieder zijn recht om die oefeningen al dan niet te maken. Maar met dit systeem (dat trouwens mijns inziens ook niet past bij een opleiding van universitair niveau) worden enkel diegenen die de oefeningen *WEL* maken gestraft, aangezien ze er veel tijd insteken om die oefeningen op te lossen maar nooit persoonlijke feedback zullen krijgen. Diegenen die ze niet maken zullen dan (in de ogen van de prof) wel gestraft worden op het examen wanneer ze er niets van bakken. Voor zover ik weet is een examen nog steeds een resultaatsverbintenis en geen inspanningsverbintenis. Dus zolang iemand kan aantonen dat hij de stof begrepen heeft en onder de knie heeft kan het mij eerlijk gezegd niet veel schelen of hij daar nu geen of honderden oefeningen voor gemaakt heeft (waarmee ik voor alle duidelijk niet wil ontkennen dat het maken van oefeningen kan bijdragen tot het begrijpen van de leerstof). Brgds D PS Voor het overige heb ik geen probleem met het systeem van daften als de prof bij zijn standpunt blijft, hoewel onze geliefde Plateau dan meer op een peutertuin gaat lijken dan op een universiteit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daften
|
 |
« Reply #13 on: November 15, 2007, 02:27:18 pm » |
|
Ge hebt groot gelijk quick, maar soms moet je kunnen aanvaarden dat er pipo's bestaan en je er naar kunnen schikken. Ik zou ook liever ne prof gelijk den pickavet of zo hebben voor da vak, t zou veel gemakkellijker en toffer zijn  Maar we zitten nu met 'het probleem Boute' (zoals hij blijkbaar overal aan den unief gekend is) opgescheept. En tenzij Anna nu eindelijk haar Bulgaarse maffia connecties gebruikt ... Nu, dit terzijde, ik weet niet eens zeker of ik genoeg tijd heb om ze te maken (feestweekend dit weekend), dus mss ben ik wel een van degene die slagen verdiend volgende week.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quick
|
 |
« Reply #14 on: November 15, 2007, 02:40:53 pm » |
|
Ge hebt groot gelijk quick, maar soms moet je kunnen aanvaarden dat er pipo's bestaan en je er naar kunnen schikken. Ja ik weet het, vandaar mijn PS. Ik wou gewoon mijn mening op het hele gebeuren eens geven ook. 'k Vrees alleen dat al dat kinderachtig gedoe leidt tot een straatje zonder eindje van actie en reactie. Ik vraag me af wat eigenlijk de bedoeling is van de prof: ons helpen slagen voor het examen of per se zijn zin doordrukken. Uit mijn vorige post kan je merken welke optie ik vermoed. Onmoedswillig sluimert volgende quote al heel de tijd door mijn hoofd: Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience. Kwestie van af te sluiten met een humoristische noot. grts to all en succes met de oefeningen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|