Burgent
May 24, 2013, 06:53:54 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 5
  Print  
Author Topic: Experimentele examenvragen  (Read 5040 times)
_Bram_
postmonster

« on: January 25, 2008, 02:19:43 pm »

Post hier uw vragen Smiley

Kwestie van alles samen te houden, voor de duidelijkheid
Gillesie
n00b
*

« Reply #1 on: January 25, 2008, 02:32:53 pm »

Vraag + antwoord graag Smiley

Kwestie dat we alles kunnen afprinten en meepakken naar t'examen zonder vooraf nodeloos veel tijd te verliezen met die vragen ...
Steven
broer van....
postmonster

« Reply #2 on: January 25, 2008, 03:38:11 pm »

Ik ga geen tijd verspillen aan het zoeken naar een vraag. Ik ga dan ook geen tijd op overschot hebben.
_Bram_
postmonster

« Reply #3 on: January 26, 2008, 09:19:33 am »

mss kunnen de mensen die geen vraag zullen opstellen en doorsturen naar de prof het hier ook laten weten? Dan weten we dat ook al Smiley
daften
postmonster

« Reply #4 on: January 26, 2008, 01:22:44 pm »

Ik ga der mij ook nie mee bezig houden, te weinig tijd.

I want a mistress, for christmass
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

« Reply #5 on: January 26, 2008, 02:35:13 pm »

Ik ga der mij ook nie mee bezig houden, te weinig tijd.

Same here, en trouwens, ik hoor volgens de prof bij de mensen die toch niet in staat zijn om dat te doen. Ik zal van een inferieur ras zijn of zoiets zekers  undecided.

Zou wel jammer zijn als niemand oefeningen instuurt natuurlijk, want dan weten we niet. Ni dak iemand da kwalijk zou nemen, want da zou een beetje hypocriet zijn  afro

V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
joxy
n00b
*

« Reply #6 on: January 26, 2008, 03:00:06 pm »

ik heb totaal geen tijd meer voor dit vak te studeren, laat staan een examenvraag insturen :/
_Bram_
postmonster

« Reply #7 on: January 26, 2008, 03:45:57 pm »

welja, het kan een cadeau zijn ook e, als er toch een aantal deftige vragen insturen dan kan ons dat 4 punten schelen voor dat vak...
Bart
nerd
**

« Reply #8 on: January 26, 2008, 07:42:17 pm »

Ik heb daar ook geen tijd voor. Een vraag voorstellen analoog aan een bepaalde oefening tot daar toe, maar zelf een fantaseren + uitwerking gaat mij iets te ver...

Hoewel het op zich niet zo'n slecht idee is, behalve voor dit vak grin

The hours of folly are measured by the clock; but of wisdom, no clock can measure.
Gillesie
n00b
*

« Reply #9 on: January 27, 2008, 11:14:35 am »

Kdenk da'k ook geen vraag ga sturen ... Niet zo simpel en heb geen zin om me compleet belachelijk te maken met een stomme vraag die ik waarschijnlijk zelf niet eens deftig kan oplossen.

Tzou uiteraard wel ni slecht zijn moest iemand een geniale ingeving hebben voor een vraag en die opsturen en meedelen aan de rest. T'zou stom zijn moesten we die 4 gratis punten laten liggen voor een vak zoals dit.

Dus moest er zich iemand geroepen voelen, ik kijk naar niemand .. ook ni naar Dieter M en Ani ...  wink
_Bram_
postmonster

« Reply #10 on: January 27, 2008, 11:22:37 am »

LOL, good point

ik heb wel een idee van buiten de cursus, maar ik denk dat eenmaal formeel opgeschreven dat het super simpel is...
...
.-- .... .. -. . .-.
postmonster

« Reply #11 on: January 27, 2008, 12:57:47 pm »

LOL, good point

ik heb wel een idee van buiten de cursus, maar ik denk dat eenmaal formeel opgeschreven dat het super simpel is...

That, my friend, I like  grin

V: "The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
_Bram_
postmonster

« Reply #12 on: January 29, 2008, 01:20:49 pm »

ok, deadline verlopen, al wie vragen doorgestuurd heeft mag (lees: moet Wink ) het hier laten weten...
quick
postmonster

« Reply #13 on: January 29, 2008, 02:16:07 pm »

Vraag1: oef op inductie, bewijs reverse(concat(x,y))=concat(reverse(y),reverse(x)) na reverse recursief gedefinieerd te hebben

Vraag2: los volgende raadseltje op

Na een bankroof (waarbij volgens ooggetuigen minstens drie daders betrokken waren) worden vijf criminelen van hun bed gelicht.

Arie zegt: Ik deed niet mee.
Bas reageert: Dat lieg je!
Cor zegt: Ik was er niet bij en Dirk ook niet.
Dirk beweert: Ep is onschuldig.
Ep zegt: Bas was er ook bij.

De inspecteur lacht tegen zijn collega: Zo zijn ze nu eenmaal. Ze spreken de waarheid, behalve degenen die het gedaan hebben!

Wie zijn de daders?

Scans zullen door Ben online gezet worden (dank u heilige ben)

grts

Flying is like a heartbeat, it makes you feel alive !
www.cleared4takeoff.info
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #14 on: January 29, 2008, 02:18:12 pm »

U vraagt...
« Last Edit: May 24, 2009, 04:16:35 pm by Ben » Logged
Pages: [1] 2 3 ... 5
  Print  

Jump to: