Burgent
June 19, 2013, 11:51:13 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: man man  (Read 1138 times)
PPW
n00b
*

« on: February 27, 2008, 03:13:15 pm »

Man man, wat ik allemaal al heb gehoord over dit vak.

Anderzijds hoor ik vaak dat de master computerwetenschappen te gemakkelijk zou zijn in verhouding tot de bachelor, maar dan maak ik de bedenking dat `dankzij' formele systeemmodellering het niveau toch weer terug een beetje hoger ligt, of niet ?
Ben
Salweno-fotograaf
Administrator
postmonster

« Reply #1 on: February 27, 2008, 03:37:15 pm »

Nog een geluk dat enkel de software engineers dit vak hebben (wie kiest er nu ook SE Tongue) en als ge dit als keuzevak kiest...
PPW
n00b
*

« Reply #2 on: February 27, 2008, 05:47:35 pm »

Nog een geluk dat enkel de software engineers dit vak hebben (wie kiest er nu ook SE Tongue) en als ge dit als keuzevak kiest...

... dan zijde goed zot!! Smiley

Ah, maar ik heb gehoord dat als het aan Boute lag, dit vak verplicht werd voor alle ingenieurs. Dus in het algemene deel van de bachelor omdat de technieken van toepassing zouden zijn op alle technische disciplines.

Andere proffen daarentegen zien dat niet zitten en het komt er voorlopig dan ook niet van ...
Pages: [1]
  Print  

Jump to: