Burgent
June 20, 2013, 11:08:52 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Als je dit leest, zit je op het nieuwe forum. Proficiat smiley Als er iets niet werkt, just let it know.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Poll
Question: Wat wordt het? Hopelijk een...  (Voting closed: January 16, 2006, 03:33:20 pm)
... A - 8 (57.1%)
... B - 6 (42.9%)
... C - 0 (0%)
... D - 0 (0%)
Total Voters: 14

Pages: 1 2 [3]
  Print  
Author Topic: Hoe was't?  (Read 4713 times)
Sofian
nerd
**

« Reply #30 on: January 18, 2006, 02:50:17 pm »

Een droom. Khad het examen nooit zo gemakkelijk durven hopen. Ik had hernieuwingsfuncties verwacht en rare klote maxima distributies berekenen (welke ik niet meer terugvond in mijn oefeningen). Maarja als ze pers 2u15 willen geven voor een examen dat je met een beetje denken (in de oefeningenles werd gezegd dat genererende en sterfuncties veel werk besparen) met een uur kon voltooien. Tja dan zie ik mij genoodzaakt een A te halen.

Kheb misschien geluk gehad. Kheb ook vragen gezien waarvan ik zei op 't eerste zicht: "Hoe begin ik hier in godsnaam aan" en na wat kladwerk stond het antwoord al op mijn blad zonder dat ik het wist. en die waar/vals vragen was gewoon om te kijken of je hebt opgelet tijdens de les. (en ik wist totaal niet wat een afleidingsboom was) cheesy -> afgeleid uit de context en gecontroleerd in de cursus (leve openboek)

Peace is but a shadow of Death
If this is all a dream, don't wake me up
Looking up at the sky too much makes you lose perspective
Sofian
nerd
**

« Reply #31 on: January 18, 2006, 02:57:53 pm »

En van dat op caf gaan na het laatste examen vind ik geen slecht idee. Wat dacht je van de stars & stripes? Kunnen we zelfs eens poolen tussendoor. En nu je 't zegt, ik ken jullie helemaal nog niet zo goed. Twordt eens tijd h. wink

Peace is but a shadow of Death
If this is all a dream, don't wake me up
Looking up at the sky too much makes you lose perspective
Pages: 1 2 [3]
  Print  

Jump to: