Here you find the details for the internship named "Gezocht: Student computerwetenschappen om mee te werken aan een innovatief project i.s.m. het UZ Gent." in the company IBiTech-bioMMeda.

Name: Gezocht: Student computerwetenschappen om mee te werken aan een innovatief project i.s.m. het UZ Gent.
Company: IBiTech-bioMMeda

Voor een project van de onderzoeksgroep IBiTech-bioMMeda i.s.m. het UZ Gent zoeken we een student computerwetenschappen om ons te helpen tijdens het tweede semester. Lijkt onderstaande vacature iets voor jou? Stuur dan jouw CV en korte motivatie door naar saar.vermijs@ugent.be voor 5 februari 2021.

Wie?
Gemotiveerde, ervaren student computerwetenschappen, met tijd voor een zijproject tijdens het tweede semester.

Waarvoor?
Voor een interdisciplinair project tussen de biomedische ingenieurs van UGent (IBiTech-bioMMeda) en de afdeling Urologie van het UZ Gent, zijn we op zoek naar een student met interesse in deep learning. Concreet zoeken we extra handen voor het automatiseren van patroonherkenning op CT-beelden.

Wanneer?
Tijdens het tweede semester, in de maanden februari-mei. Idealiter zou je hiervoor ongeveer 10u in de week moeten kunnen vrijmaken (richtlijn, zal in overleg beslist worden). Aangezien je voornamelijk van thuis uit moet werken, kan je deze uren flexibel opsplitsen naargelang je lessenrooster.

Waarom?
Om extra ervaring op te doen, kennis te maken met de wondere wereld van de medische technologie en ondertussen ook een centje bij te verdienen!

Met vriendelijke groeten,
Research group IBiTech-bioMMeda (Prof. Dr. Ir. Charlotte Debbaut)
Urology Research Group (Prof. Dr. Karel Decaestecker)
PhD-onderzoekers (Pieter De Backer & Saar Vermijs)