Internships

Innovatieve approach van data-analyse bij Out Of Home campagnes

Here you find the details for the internship named "Innovatieve approach van data-analyse bij Out Of Home campagnes" in the company Movias.

Details
Name: Innovatieve approach van data-analyse bij Out Of Home campagnes
Company: Movias
Description:

In de reclamewereld is het belangrijk te weten hoe vaak billboards op het publieke domein bekeken worden. Movias heeft een approach ontwikkeld om op basis van mobiliteitsdata in te schatten hoeveel reizigers een billboard passeren. Nieuwe databronnen zoals GPS data, detectordata, smartphone data en wifi data dringen in toenemende mate de mobiliteitswereld binnen.

Kan jij op basis van deze nieuwe databronnen, een innovatieve blik en een interesse in data analytics een nieuwe approach bedenken?

Target profiles:
  • Burgerlijk Ingenieur - Computer Science Engineering
  • Burgerlijk Ingenieur - Communication and information Technology
  • Computer Science
  • Engineering Technology - IT (Industrieel Ingenieur)
In industries:
    Required special knowledge:

    Duration: 3 months
    Paid: Nee
    Net wage: -
    Foreign: Nee
    Contact: Delphine De Groote (HR)
    Email: delphine.degroote@movias.eu
    Tel: