bwa, hij volgt de 1-6-6-regel weljs1000 wrote:kben toch rap eens naar die site gaan kijken, wat een rotsite zeg
If space is nothing at all, then a distance of 186000 miles is really equal to 0. Therefore, if you solve for time then, nothing (0) x 186000mps = 0. Logically, what I am saying is that distance between objects cannot exist unless space itself is a physical object.
Hij ziet wel een einde aan de tunnel en beschouwt het universum als 1 geheel dat mathematisch te berekenen valt
überguest wrote:volgens mij is die mens met uw voeten aan het spelen en wil hij eens kijken hoeveel mensen er zo'n pseudo wetenschappelijke brei slikken als ge die voorschotelt
geef eens een linkje naar een deftig artikel waar hij de wiskundige grondslagen van zijn theorie geeft
want ik kom altijd op zo'n site tercht met onleesbare brollekes

HeebieJeebies wrote:Hoewel dit gloednieuw is en ik u zeker wil uitdagen om meer erover te weten te komen dan staat op A meta-theoretical analysis on combining particle physics with real world phenomena http://physcom.awardspace.com/ en dat dan ook te posten
Nobele groetjes,
HeebieJeebies

HeebieJeebies wrote:U noemt een historische analyse van de Algemene Relativiteitstheorie pseudo-wetenschappelijk? Ik vrees dat u uzelf daarmee tegen vele historici het harnas zult injagen.

HeebieJeebies wrote:Verder is het blijkbaar belangrijk dat u de eigenschappen en werkzaamheden van retro-engineering nog eens van dichterbij bekijkt.
De onleesbare brollekes zijn, hoewel tijdelijk, waarschijnlijk op onnoemelijk korte termijn aanvulbaar met verdere harde data.
Het is u zelfs toegestaan om daarnaast zelf meer informatie over het onderwerp op te zoeken, op Google, Wikipedia noem maar op
en dat soort dingen. Geen praatjes.
HeebieJeebies wrote:Experimenten van anderen zijn ook voor zogezegde zero-point die natuurlijk niet bestaat omdat zero-point een quantified concept is.
Maar ze stroken wel met de superrelativiteit. Zoals die van de nu blijkbaar miskende wetenschapper Thomas Bearden; van op zijn site: http://www.cheniere.org/misc/bohren.htm
Dan is dit toch iets concreter denk ik.

valliana wrote:HeebieJeebies, mag ik vragen hoe jij in dit plaatje past.

Nu hebt gij dus aan 3 mensen, waaronder mijn eigen ikzelf, een antwoord geboden en drie keer slaagt ge erin volkomen naast de kwestie te antwoorden.HeebieJeebies wrote:...
valliana wrote:HeebieJeebies, mag ik vragen hoe jij in dit plaatje past.
HeebieJeebies wrote:Verdere conversaties met Mr. Fiorentino lijken me te zullen sturen naar het ontvangen en onafhankelijk laten reviewen van voorbesproken fijnstructuurconstante-verklaring.
HeebieJeebies wrote:Momenteel is er een antwoord pending over de distributiemodaliteiten van Mr. Fiorentino. Hopelijk op deze website, een andere physics-site of in het ergste geval op een wiki zelf. Ik zal het zeggen zodra ik het weet
Dat wat je erbij vertelt van dat "Niet benz maar tesla 'das motor' bedacht heeft" en dat we "tesla kwantummechanisch mogen proberen verklaren" lijkt me nonsens die je ergens overgenomen hebt van één of andere (pseudo-)wetenschapper die de klepel niet weet hangen. Ik betwijfel eigenlijk of jij zelf ook maar genoeg van kwantumfysica snapt om uw eigen opgave te snappen.
alle beschikbare informatie
godelberg's incompleteness theorem
HeebieJeebies wrote:Vragen en Opmerkingen vrij
moonlight wrote:ik ben op de site van meneer Fiorentino eens gaan kijken en merk dat zijn theorie steunt op het feit dat 'de ruimte' uit 'ether' (elektromeganische ether, niet de alkoxyalkanen) zou bestaan die zich bovendien in vaste fase bevindt.
Jeroen De Kooning wrote:moonlight wrote:ik ben op de site van meneer Fiorentino eens gaan kijken en merk dat zijn theorie steunt op het feit dat 'de ruimte' uit 'ether' (elektromeganische ether, niet de alkoxyalkanen) zou bestaan die zich bovendien in vaste fase bevindt.
Héhadden ze dat idee ook niet op het einde van de 19e eeuw?
Een tijdje later bleek dat het allemaal nonsens was.
HeebieJeebies wrote:@ Moonlight, weet je nog wat we ooit donkere materie noemden?
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest