Companies

Algemene Aannemingen Van Laere NV

Algemene Aannemingen Van Laere NV, gevestigd te Zwijndrecht (nabij Antwerpen), werd opgericht in 1938. Reeds in 1948 kreeg Van Laere NV een erkenning in de hoogste klasse: Klasse 8.

Dankzij een doorgedreven diversificatie is Van Laere NV geëvolueerd van een woning- en appartementenbouwer naar een algemeen aannemer met prestigieuze referenties in de burgerlijke bouwkunde, waterbouw, grond- en wegeniswerken alsook in industriebouw, kantoren, klinieken, residentiële projecten en woonzorgcentra. Ook in “Turn-key” en PPS-constructies heeft Van Laere in het recente verleden succesvol projecten gerealiseerd.

De Algemene Aannemingen VAN LAERE N.V. is een 100 % Belgische firma, behorend tot de beursgenoteerde gediversifieerde groep Ackermans & van Haaren.

Active in Bouw
Interested in