Elektronisch ontwerp & software ontwikkeling van een conveyorbot

Here you find the details for the internship named "Elektronisch ontwerp & software ontwikkeling van een conveyorbot" in the company TVH.

Name: Elektronisch ontwerp & software ontwikkeling van een conveyorbot
Company: TVH

Wat kun je hier beleven?
Als stagiair zal je deel uitmaken van de TVH Elektronica Afdeling in Waregem. Je zal meewerken aan de realisatie van een robot die vanop de pc’s door techniekers kan worden opgeroepen. De robot rijdt dan tot bij de technieker met een lege bak. De technieker scant de onderdelen in de bak, waarop de robot autonoom naar de conveyor (transportband) rijdt en de bak aanmeldt in het systeem. De robot moet de bak ook fysiek op de conveyor zetten.
Aangezien de robot moet functioneren in een productie-omgeving waar ook heel wat personeel aan het werk is, is veiligheid een belangrijk aspect van het design.
Het onderwerp is opgesplitst in e en mechanisch ontwerp en een elektronisch ontwerp. Beide delen zullen worden uitgewerkt door een ander team van studenten.

Interessant voor welke studierichting?
Je behaalt binnenkort een master diploma in Elektronica - ICT.

Wat maakt deze stage aantrekkelijk?
Wat deze stage interessant maakt is dat je veel zal bijleren van onze experten. Je mag werken aan een mooi project in een sterk groeiende onderneming die de nodige materialen en onderdelen zal voorzien die jij kan gebruiken voor jouw project.

Bij vragen of interesse?
Neem contact op via kim.burke@tvh.com

Gelieve te solliciteren met je persoonlijk e-mailadres en niet die van je school of instelling.

• Elektronica

Duration: Afhankelijk van school