Lidmaatschap

VTK-lid worden is supergemakkelijk en het biedt je tal van voordelen. Om lid te worden moet je je lidmaatschap 'aankopen' bij de cursusdienst op deze site en dat kan voor slechts 10 euro per academiejaar. Indien je eerstejaar bent of voor de eerste keer lid wordt, krijg je een splinternieuwe, superhippe VTK-kaart, die je kan afhalen in de cursusdienst. Anders wordt jouw lidmaatschap gewoon verlengd. Ook dit gebeurt bij het afhalen van je cursussen. Eens je in het bezit bent van deze persoonlijke lidkaart kan je genieten van ferme kortingen op je cursussen, een gratis consumptie in Delta elke maandag tijdens de goliarde, immense kortingen bij allerhande VTK-activiteiten, etc. Zorg dus dat je je lidkaart steeds bij de hand hebt!

Naast deze voordelen, kunnen leden ook genieten van zotte deals bij verschillende zaken in Gent.

Home - Topcopy

TopCopy

Zwart-wit printen aan €0.030/pagina op vertoon van lidkaart

TopCopy is een allround print-, kopieer- en dienstenbedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in de sector. De korting wordt verekend op vertoon van je lidkaart aan de kasse en is geldig in beide filialen in Gent.

Adres:   Sint-Pietersnieuwstraat 138, 9000 Gent

Gebroeders Vandeveldestraat 121, 9000 Gent

BijlesHuis

€20 korting voor VTK-leden op een reeks bijlessen of thesisbegeleiding BijlesHuis
€20 bovenop het eerste loon van een VTK-lid, bij het lesgeven met BijlesHuis

BijlesHuis biedt toegang tot een netwerk van privé-bijlesdocenten voor hoger onderwijs en voor professionele begeleidingen. Tijdens de bijles of studiebegeleiding kan gewerkt worden rond een bepaald vak, maar ook rond het aanleren van de juiste studiemethode.

Boek steeds een lessenreeks via onderstaande link om gebruik te kunnen maken van de korting.

Panda  Bakkerij Panda | TA-Pas

10% korting op belegde broodjes op vertoon van lidkaart

Een warme bakker met een breed assortiment gaande van soep over brood tot originele, belegde broodjes.
Adres: Flobertusstraat 6, 9000 Gent

eKart  eKart - Home | Facebook

2 + 1 gratis op ritten in de karting op vertoon van lidkaart

Een moderne karting waar je met vrienden een fantastische avond kan beleven.
Adres: Dok Noord 7, 9000 Gent

JumpSky Gent

Met twee waarvan minstens 1 persoon met lidkaart? €10,5 per persoon voor 1 uur springen.
Met vier waarvan minstens 1 persoon met lidkaart? €8,5 per persoon voor 1 uur springen.
Een lasershootsessie per persoon aan €21,75. (Aan te vragen via mail)

Verkozen tot beste indoor attractiepark is JumpSky dé place to be om je eens goed uit te leven met vrienden.
Adres: Dok Noord 7, 9000 Gent

Buzzy Snacks

10% korting op volledige assortiment op vertoon van lidkaart

Buzzy Snacks! Voor het stillen van de kleine goestingskes tot de grote honger.
Adres: Sint Kwintensberg 56, 9000 Gent

Mayana Chocoladebar

Doe mee met verschillende acties op vertoon van lidkaart!

• Koop een warme chocolademelk, krijg 2 slices brownie + topping + chocolade gratis.
  • Koop een moelleux, krijg 1 potje chocolade gratis extra.
  • Koop een cocktail naar keuze, maak 1x gebruik van het chocolade snuifmachine.
  • Probeer met 2 dobbelstenen dubbel te gooien en dan krijg je bij het aankopen van 1 Gin & Tonic Mayana, 1 Gin & Tonic Mayana gratis.
  • Koop een smoothiebowl, krijg een americano of thee gratis.

• Adres: Sint-Pietersnieuwstraat 208, 9000 Gent

Alumniwerking

Ben je recent afgestudeerd aan de FEA? Wil je je oud-studiegenoten blijven terugzien? Nog geen genoeg van de studentenactiviteiten of zin om wat nieuws te ontdekken?

Engage, een afkorting van Engineering Alumni Gent, is een gemeenschappelijk initiatief van meerdere verenigingen verbonden aan de FEA (Faculty of Engineering and Architecture) aan de UGent. Het doel is om er te zijn voor de jong afgestudeerden van deze aculteit. (Meer informatie vind je hier).

Voor verdere vragen of opmerkingen kan u steeds terecht bij AIG, Engage of VTK Interne.

Medewerker

Dat VTK er alles aan doet om de burgies en de archies een onvergetelijke studententijd te bezorgen, is reeds duidelijk vanaf de eerste dag dat je de Plateau binnenwandelt. Elk jaar staat er een nieuw team van 39 zotten (lees: het praesidium) klaar om voor jou de meest zotte, onvergetelijke, hilarische, ... activiteiten te organiseren! De eerlijkheid gebiedt ons direct te melden dat je voor een volledig jaar op te vullen met activiteiten met 39 personen helemaal niet toekomt. Daarom zijn wij blij dat we steeds opnieuw kunnen rekenen op een hechte groep VTK- medewerkers! Wat medewerker van VTK zijn precies inhoudt, is afhankelijk van post tot post.

Maar medewerker zijn is niet alleen maar werken...

Medewerker zijn betekent in eerste instantie werken, maar uiteraard willen we je voor al je werk bedanken! Zo zetten we tweemaal per jaar (1 keer per semester) onze medewerkers in de bloemetjes door een Medewerkersetentje te organiseren! Gratis lekker eten én fantastisch leuk gezelschap; wat kan een mens nog meer wensen?! Bovendien mag je als medewerker GRATIS naar de Openingsfuif van de VTK! Feestplezier gegarandeerd! Daarbovenop krijg je nog eens korting op je ticket van ons Galabal der Ingenieurs! Wat zeker niet vergeten mag worden is dat je als medewerker vrienden voor het leven maakt tussen al dat werken door. Dus, niet twijfelen, gewoon doen! VTK kan je hulp gebruiken, wees daar maar zeker van! Het enige wat je moet doen om medewerker te worden, is mailen naar het desbetreffende postje met daarin de boodschap dat je medewerker wilt worden. Indien je vragen hebt, aarzel dan niet om mij te contacteren op vice@vtk.ugent.be